دانلود مداحی ده شب محرم سیب سرخی سال 91
 
ذاکرین اهل البیت (ع) روستای مهدیرجه

شب اول.سلام علی العطشان(روضه شب اول)

شب اول.حسین وااای وااای وااای (زمینه)

شب اول.از خوشیهای جهان درد و غمت ما را بس(سنگین)

شب اول.کعبه دل شده شش گوشه تو(واحد)

شب اول.به اذن مادرت زهرا(ذکر)

شب اول.شب رحمت و مغفرت شب جمعه است(شور)

شب اول.محراب چشم تو همه را سر به راه کرد(شعر خوانی)

شب دوم.روضه شب دوم ماه محرم(روضه)

شب دوم.اشکهای آسمون (زمینه)

شب دوم.عشق حسین موهبتی کبریایی است(شعر خوانی)

شب دوم.تو که هستی که به عالم(سنگین)

شب دوم.کرببلا برای من جونم آقا برای تو اربابم(شور)

شب دوم.دوباره باز مستم و بی دلم(شور)

شب دوم.علی اول علی آخر(شعر خوانی)

شب سوم.روضه شب سوم(روضه)

شب سوم.عمه بیا گم شده پیدا شده(روضه)

شب سوم.قرارمون چی شد(زمینه)

شب سوم.به اذن حضرت زهرا (ذکر)

شب سوم.حسین قتیل(واحد.عربی)

شب سوم.فغان میزد که یا ربر(واحد)

شب سوم.ما راهی شهر کرببلا هستیم(واحد)

شب سوم.هر کسی با هر امیدی (شور)

شب سوم.کرببلا برای من جونم آقا برای تو(شور)

شب سوم.این حسین کیست(شعر خوانی)

شب سوم.منت خاک رهت(مدح علی (ع))

شب چهارم.روضه شب چهارم(روضه)

شب چهارم.بمیره خواهرت برات داداش(زمینه)

شب چهارم.ساقی می بده(شعر خوانی)

شب چهارم.ای برادر که به خون خفته(واحد.سنگین)

شب چهارم.حسینا ابد والله (واحد)

شب چهارم.تا عمر دارم عبد این دربارم(شور)

شب چهارم.فضای دل من حر با صفات هست(شور)

شب چهارم.برو ای گدای مسکین(مدح علی)

شب پنجم.   (روضه)

شب پنجم.هوای معرکه تبره شده(زمینه)

شب پنجم.به اذن الله (ذکر)

شب پنجم.به حیرتم که چه وصف میکنند(شعر خوانی)

شب پنجم.گرچه از بی کسیم(واحد.سنگین))

شب پنجم.برخیز که شور محشر آمد(شور)

شب پنجم.هر کسی با یه امیدی اومده(شور)

شب پنجم.به صف شده همه سینه زنا (شور)

شب پنجم.غبار ماتم تو(شعر خوانی)

شب پنجم.لعل لبت به عمر ابد لعله میزند(شعر خوانی)

شب پنجم.گنه کاران عالم را بگویید(مناجات)

شب هفتم.روضه شب هفتم.

شب هفتم.برای تو بسه یه قطره آب(زمینه؟)

شب هفتم.حسین واااای وااای (شور)

شب هفتم.یا مولا یا اسد الله(شعر خوانی)

شب هفتم.قنداقه ات شد نغمه خون بابا(واحد)

شب هفتم.قبله ام ابروی تو (واحد)

شب هفتم.خدا میدونه قلبم با اسمت میزنه(شور)

شب هفتم.بنا نبود کسی پیکر تو را ببرد(شعر خوانی)

شب هفتم.حسین وااااای(نغمه خوانی)

شب هشتم.حالا که اینچنین میروی ولی(زمینه)

شب هشتم.کریه نکن پشت سرم ابراهیم کربلا(شور)

شب هشتم.یا مولای...(ذکر)

شب هشتم.افتادی از پا ای جانم (واحد)

شب هشتم.تا کفن بر قد و بالا(واحد)

شب هشتم.حسین یا مولا یا مولا (تک ضرب)

شب هشتم.کربلا برای من (شور)

شب هشتم.لا اقل یه کمی ؛آهسته برو از پیشم(شعر خوانی)

شب هشتم.شعر خوانی و قسمت پایانی

شب نهم.شب تاسوعا(روضه)

شب نهم.قرارمون نبود رهات کنم(زمینه)

شب نهم.قربان عاشقی که شیدان کوی عشق(شور)

شب نهم.گر نخیزی تو ز جا(واحد)

شب نهم.از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین(واحد)

شب نهم.میر و سالار من است (دو دمه)

شب نهم.یک اهل بیت را(شعر خوانی)

شب نهم.شعر خوانی و روضه

شب نهم.حسین جان حسین جان (شعر خوانی)

شب نهم.ذکر امام حسین(ذکر)

شب نهم.حسین حسین وای(شعر خوانی)

شب نهم.دور حرم دویده ام.(شعر خوانی)

شب دهم. روضه

شب دهم.شور مستی جمع می خواران(روضه)

شب دهم.شور میزنه دلم برا حرم (زمینه)

شب دهم.شادی هر دو جهان(واحد)

شب دهم.ای دین من دنیای من (واحد)

شب دهم.بوی بهشت برین(شور)

شب دهم.قرایت اذان(اذان)

شب دهم.بس که کبوتر دلم(شور)

شب دهم.یا علی و یا علی و یا علی (نوا)

شب دهم.ای ابروی اززلف سیاه(شعر خوانی)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ذاکرین اهل البیت (ع) روستای مهدیرجه و آدرس madahi663.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 17892
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 140
تعداد آنلاین : 1